مصاحبه اخیر بنزما
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


همیشه رؤیای فتح دسیما را داشتم ...


    لوس بلانکوس در اولین فصل حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید 2 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و حالا ملی پوش فرانسوی می خواهد که تیمش فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشد و فصل جدید را با قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا و اروپا آغاز کند.

    بنزما به Marca گفت: "می خواهم فاتح تمام عناوین شوم. این چیزی است که مادرید موظف به انجام آن است. ما سعی خواهیم کرد تا یک سه گانه دیگر را کسب کنیم و می خواهیم 6 قهرمانی ممکن را هم به دست آوریم. ما جام باشگاه های جهان را در پیش داریم، سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ اروپا، لالیگا، دوباره چمپیونزلیگ و کوپا دل ری. ما باید تمام آنها را فتح کنیم. می توانیم این کار را انجام دهیم چرا که تیم فوق العاده ای هستیم. من برای فتح دسیما به رئال مادرید آمدم. من در طول تمام زندگی ام رؤیای آن را داشتم و بسیار به آن افتخار می کنم. من آن را فراموش نخواهم کرد. حالا من در جام جهانی هستم، اما در کارنامه یک فوتبالیست، آنچه که قبلاً به دست آورده اید در گذشته خواهد ماند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:21 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11261
بازدید ماه : 39843
بازدید کل : 404686
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1